OUHYÄ

OUHYÄH!
I say
it was a delicious night last night.
Hahah, Nisse fyllde 18(!!)
GRATTIS PÅ HENNE:D
o grattis i förskott på Becca som snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart fyller!:D
De hade helt enkelt fest, och det var en jävla bra fest.

Jag hade väldigt mycket trevligt och det kommer ta lång tid innan jag får så roligt igen, för alla var verkligen däär.
OUHYÄ!
(Utom Tullan som vi saknade en massa:C)

Skriver mer sen o lägger in partYbilder på bdb ikväll om jag orkar/hinner.
Nu ska jag skicka in mitt CV o sen övningsköra!
Wiiee.

Puss o kram skumbanan
<3
/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är ;)

Hihi vilken söt-kul bild vän. :)

Puss på vännen!

2008-11-17 @ 20:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0