Helgen..?

Klockan är just nu 23:52, jag känner mig lite smått uttråkad och har precis kollat klart på Finding Neverland, igen.

Finns väl inte så mycket att säga egentligen mer än att jag har tagit lite mer lov än väntat.
Missat 2 lektioner denna veckan samt gått på 1 i en kvart. Så återstående lektioner har varit hela 3st;
Utflykt med Naturkunskapen, Matte C och Instrument och sång nivå 2.
Dessutom fick jag idag reda på att jag klarade matteprovet, TJIHII!!:D Är vi klada eller vaad?

Hmm, helgen ser nog rätt okej ut ändå.

Fredag:
Köpa studetskor (antagligen), kolla jacka och följa med Nisse till Tribe och vara vittne till en piercing i el underläpp.

Lördag:
Sova somfan, sen kommer Bea hit oså drar vi ner till Tuve Torg (koolingar där) och glor på Philips band (har för tillfället glömt namnet), Blokes och till sist men inte minst Midlight (?!?!!!) Lär hända en del där iaf. MaHA!
Efter spelningen drar vi oss in mot staden för att antagligen träffa Johanna (hon är fan grymt rolig) och dra in på någon krog. Får se vad som händer.

Söndag:
Vakna i samma rum som världens bästa bästisBea sover i, låter lite äckligt, men vi ska inte sova i samma säng, IKKE!
Sen blir det väl vanlig ångest över att det är en ny vecka o att jag inte har gjort vad jag "lovade göra" över lovet. Hmm..

Puss o kram skumbanan!
<3
/Madeleine



Slänger in sommarkänslabilder från Sund. Behöver inspiration till nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0