Sommar?

TJIIING!
Men PUSS på att jag också har haft en hejjagorkarintebloggaförattjaginteharnågotvettigtattskriva period.
Men det har jag ju inte nu heller iofs.
Våren har börjat anlända o jag har käkat glass med Lajsiiis som alltid första sommarkänsladagen:D.

Jag har idag införskaffat mig två "toppar", verkligen inte i den stil jag brukar köpa, men vad har jag för stil egentligen?:S
Ingen som vet, endast mina smaklökar.
Ser nog rätt tragiskt ut i en dels ögon. TJIHII
Jag har iaf någonting att ta på mig, bättre än att vara nudist!:D

Nu är det ju också påsklov(?!?!?!?!?!!!!) så jag har allt och inget att göra och mitt live känns allmänt uppochner men ändå inte. Längtar till värmen och sommaren och saknar Carrowgows som är på Lanzarote o kommer hem på fredag. Saknar alla andra gowsbarn med såklart, har ju inte sett dem på lika länge heller typ.<3

Imorgon tänkte jag eventuellt baka bröd(!?!??) JA, DU HÖRDE RÄTT; BRÖD! Aldrig gjort innan mer än scones typ, så vi får se hure blir, blir väl nog iaf en slags grovare variant. Måste sysselsätta sig ju!

Och nu har jag babblat på som alltid så jag säger tack för idag.

Puss o kram skumbanan!
<3
/Madeleine


-JAG VILL HA SOMMAR OCH STUDENTEN MEN ÄNDÅ INTE!-

Kommentarer
Postat av: alexandra





Kul att du gillade inlägget :D



åååh glassen med tuggummipinnen minns jag haha vilka minnen :D



2009-04-07 @ 12:32:15
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0