blöh 2oo9

Jag orkar inte.
Jag orkar verkligen inte!
Nej, jag vill inte.
Jag känner mig alldeles för sårbar på alla möjliga sett.
Jag påverkas för lätt.
Jag måste sluta med det där.
Jag oroar mig för sånt som antagligen bara är bagateller, som ändå inte kommer bli något att bry sig om i slutändan.
Jag önskar att jag inte hade någon mage.
Det är den som är som en tvättmaskin.
Usch och blä!
Vad är detta?
Varför kan jag inte bara sluta vara så, så, ja delaktig.
Nej men usch.
Sluta Madde, sluta.

Puss o kram skumbanan
<3
/Madeleine





Kommentarer
Postat av: Beccsbox

Men fruwgan :( Vad är allt det här om nu då?? :(



Taaaack så mycket <3 Hade du det bra igår då? :) PUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSOKRAAAAAAAAAAM fruuuuuwn <333

2009-01-01 @ 22:42:43
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej där.



vill du vara med och tävla om en jätte bra DKNY parfym? allt du behöver göra e att klicka in på min blogg så står allt där i ett inlägg lite längre ner.

tack på förhand=)

2009-01-02 @ 18:47:39
URL: http://maddespics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0