Torskdag.

Det är natt mellan torsdag och fredag.
Vad gör folket tro?
De flesta sover nog, till skillnad från oss som är lediga på fredagar.
LYX?
Imån ska jag simma med Beavän o fira att hon fyllt 19!
Har inte träffat min bästa vän sen typ slutet på november? Kanske?
Saknar henne somfan, men det är väl förståeligt.
Sitter o lyssnar på Notting Hill, tittar dock inte så mycket.
Kan den för bra + att den är rätt seg.
Just nu längtar jag, jag längtar till vecka 7.
Att åka skidor är det bästa som finns att göra.
Och det är nog sista gången jag är säker på att jag kan följa med.
Känns sorgligt, men så kan det vara.
Tihi, skoj att jag bara klottrar av mig en massa för att uppdatera.
Peek a boo.
Tänkte önska alla en trevlig helg och hoppas att ni hittar på en massa mys.

Puss o kram skumbanan
<3
/Madeleine

Kommentarer
Postat av: beccsbox

jag vill me vara ledig på freedagar!!!

2009-01-23 @ 23:31:44
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0